Global Lithuanian Net:    san-taka station:

Veidrodžio informacinis laukas   
   

Veidrodis – viso labo bejausmis informatorius, kuris nieko negeneruoja, tačiau su juo susiję begalė prietarų. Jų (prietarų - teorija) veikiami žmonės kai ką daro (praktika), o tai jau magija (burtininkavimas). Iš kur kilo tie prietarai? Didesnė jų dalis susijusi su tuo, kad veidrodis viską rodo atvirkščiai (kairė tampa dešine) – tai suneramina žmones. Atsiradus veidrodžiams, pilnaverčio vizualinio trimačio pasaulio suvokimo iš dvimačio vaizdo teko mokytis (gylio suvokimo ir su tuo susijusių iliuzijų). Senovės chaldėjai (o Veidodis raganai ir magas Ostanas Didysis1)) šventai tikėjo, kad, parodžius piktajai dvasiai veidrodį, ji spruks panikos apimta. Vampyrų nustatymas veidrodžių pagalba, draudimas miegoti kambaryje su veidrodžiais, (užkalbėtų) dovanojimas priešams, pavyduolių veidrodžio slėpimas po varžovių slenksčiu, skilusių veidrodžių išmetimas... – iš kur tai? Yra visas sluoksnis žmonių, įsitikinusių, kad jie jaučia, betarpiškai ar pasąmonėje, veidrodžių „galią“, juose esančią ištisą „subtilių informacinių sąryšių“ sistemą.

Atrodytų visai sveikai samprotaujantis 19 a. vokiečių mokslininkas Karlas fon Reichenbachas2) patarinėjo neiti prie veidrodžio esant blogai nuotaikai, o žiūrint į jį, patylėti. Atseit, pasąmonė yra tiesiogiai susijusi su akies tinklaine. Ir ką nors sakant, kai žiūrime į veidrodį, tai akis juda kartu su mintimi ir pokalbis vyksta ne tiek liežuviu, kiek akimis, nes akies kanalai veikia sparčiau nei klausos. O ir Gėtė pasisakė kažkaip nedviprasmiškai: „Akis susidaro šviesai, kad vidinė šviesa susitiktų su išorine šviesa...“.

„Enocho knygoje“ pasakyta, kad 200 nusidėjusių angelų, nusileidę Žemėje, susimaišė su žmonėmis, o vienas jų, Azazelis3), išmokė moteris nešioti papuošalus ir naudoti kosmetiką. O kam moteriai bižuterija ir kosmetika, jei ji neturi veidrodžio? Kaip toliau vystyti „optinės apgaulės“ mokslą?

O prisimenate A. Puškino pasaką („Apie mirusią carienę ir 7 galiūnus“, 1833), kurioje moteris, turinti saviapgaulės maniją, terorizavo veidrodį: „Veidrodėli, veidrodėli, pasakyk...“. Dar gerai, kad vyrams veidrodis tik atspindėjimo priemonė. Viduramžių alchemikai, kad pridėtų svarumo savo optikos bandymams, vis primindavo, kaip Archimedas padegdavo puolančius priešo laivus (paskaitykite pasvarstymus apie tai).

Kai kurios papildomos sąsajos:
1. Presbitoriaus Jono karalystėje veidrodis buvo naudojamas tam, kad parodytų viską, kas vyksta šalyje – daugiau žr. >>>>> Beje, šis motyvas neretas daugelyje pasakų...
Apie veidrodinio atspindžio vystymąsi žr. >>>>>


Paaiškinimai

1) Magas Ostanas - taip pasivadinęs šių dienų ekstrasensas iš Kijevo, teikiantis įvairias paslaugas, pvz., šalinantis nužiūrėjimą, prakeiksmą, svetimą įtaką, piniginių kanalų „išvalymą“, meilės klausimų sprendimą ir pan.

2) Karlas fon Reichenbachas (Baron Dr. Karl Ludwig Freiherr von Reichenbach, 1788 – January 1869) – prūsų chemikas, geologas, metalurgas, gamtomokslininkas ir filosofas. Žinomas keleto ekonomiškai naudingų cheminių produktų atradimu: parafino (1830), kreozoto (1832) ir kitų deguto pagrindu pagrįstų produktų. Įsteigė du metalo apdrbimo fabrikus ir pirmąją didelę sauso medžio perdirbimo gamyklą. Nuo 1839 m. pradėjo tirti žmogaus nervų sistemą: neuresteniją, lunatizmą, isteriją, baimes... Tokias savybes turinčius vadino „sensityvais“. Paskutiniais gyvenimo metais tyrinėjo hipotetinę gyvybinę galią, kurią vadino Odino jėga. Ji buvo artima (tačiau nesutampanti) gyvūnų magnetizmui, Mesmero teorijai. Atseit ją pajunta tik sensityvai. Daugiau apie jį žr. >>>>>

3) Azazelis - Biblijoje (Kun 16) siejamas „atpirkimo ožio“ (ne aukojamo Jahvei, o paleidžiamo į dykvietę) apeigomis; taip pat (kai kuriose tradicijose) vienas „puolusių angelų“. Negyvosios jūros ritiniuose jis minimas „Milžinų knygoje“. Anot „Enocho knygos“, jis vienas prieš dievą sukilusių prieštvaninių milžinų. Jis išmokė vyrus ginklakalystės ir karybos, o moteris – gamintis ir nešiotis bangakmenių papuošalus, o taip pat melo ir apgaulės, tuo pačiu ir ištvirkavimo. Dievas įsakė arkangelui Rafailui nukirsti jam sparnus ir prikalti prie uolos dykumoje (tuo jis įkūnija ir kai kuriuos Prometėjaus aspektus).
M. Bulgakovo „Meistre ir Margaritoje“ Azazelo yra vienas iš Volandos svitos demonų, o taip pat pagrindinis veikėjas A. Azimovo apsakymų cikle; dažnai sutinkamas ir kituose kūriniuose.

Papildomai skaitykite:
Žudyti per atstumą
Tarp sapno ir tikrovės
Astrologija ir visuomenė
Juodoji Nigerijos magija
Dievų ir žmonių akys
Menas matyti tolimą praeitį
Svečiai iš jungiojo pasaulio
Raganų medžiotojų generolas
Rozenkreicerių gnostinę simbolika
Indonezijos mirusiųjų kultas
Druidiški pasivertimai
NSO numizmatikoje
Voiničiaus rankraštis
Rupertas Šeldreikas
Ką nutyli būgnai?
Festo diskas

NSO apsireiškimai ir neįprasti fenomenai Lietuvos danguje ir po juo

Maloniai pasitiksime žinias apie bet kokius Jūsų pastebėtus sunkiai paaiškinamus reiškinius. Juos prašome siųsti el.paštu: san-taka@lithuanian.net arba pateikti šiame puslapyje.

san-taka station

UFO sightings and other phenomenas in/under Lithuanian sky. Please inform us about everything you noticed and find unexplainable in the night sky or even during your night dreams, or in the other fields of life.

Review of our site in English

NSO.LT skiltis
Vartiklis