Global Lithuanian Net:    san-taka station:

Kinų ir korėjiečių skraidantys vežimai

Kinijos mitologijoje „dievai“ išlipo iš skraidančių drakonų pilvų – tarsi drakonai būtų tik transporto priemonės, o ne garbinimo objektai.

„Či Kung meistrai buvo įgudę gaminti mechaninius įrenginius, skirtus [visų rūšių] paukščių medžioklei. Jie dirbdino ir oru skriejančius vežimus, kurie, esant palankiam vėjui, skriedavo labai toli. Imperatoriaus Čang1) laikais [apie 1500 m.pr.m.e] vakarų vėjas nunešė tokią karietą iki pat Yučou2), kur Čangas išardė ją į dalis, nenorėdamas, kad jo paties tautiečiai regėtų ją. Po 10 metų kilo palankus ir pakankamai stiprus rytų vėjas - ir vežimas buvo vėl surinktas, o keleiviai pargabenti į savo šalį, kuri buvo už 40 tūkst. li3) anapus Nefrito vartų4) “.
Čang Hua. Po Vu Čih5)

Kaip ir indų (apie juos skaitykite šiame puslapyje), kinų skraidantys aparatai buvo gaminami iš medžio ir skrido varomi mechaninės (kurios prigimtis dar neįminta) jėgos.

„Senais laikais Tian Lau6) kalno pietinėje viršukalnėje Lu Ban iš medžio išdrožė gervę, kuri nuskriejo 700 li. Vėliau šis paukštis buvo užkeltas ant šiaurinio kalno vakarų viršukalnės. Imperatorius Vu [157-87 m. pr.m.e.] liepė savo žmonėms nuvykti ir paimti jį, bet jis tada vėl nuskriejo atgal ant pietinės viršukalnės. Dažnai, kai atrodydavo, kad netrukus lis, paukščio sparnai pradėdavo mosuoti, tarsi jis ruoštųsi skristi“.
Šu I Či

„Konstruojant kai kuriuos skraidančius aparatus buvo naudojama džiudžiube medžio šerdis jaučio odos atraižomis pritvirtinant apskritus ašmenis - skirtus šios mašinos skridimui. Kiti raižė 5 gyvates, 6-is drakonus ir 3 jaučius [tokias formas turėjo orlaiviai], kurie esant "tankiam vėjui" pakeldavo [orlaivį] iki 40 li [aukščio. Ta sritis] vadinama Tai King (Quing, arba Aukštesniojo oro rajonu) su labai tankiu oru, galinčiu pakelti žmogų. Meistrai sako, kad yuan (žodžio reikšmė yra "orlaivis" arba "vanagas") skrenda spirale kildamas vis aukštyn ir aukštyn - vien tik ištirstais sparnais, kuriais jis neplasnojo, nes skrieja nešamas "tankaus vėjo". Drakonai iš pradžių pakilę aukštyn link debesų iki 40 li [aukščio] toliau skriejo tiesiai savaime. Tokius liudijimus davė dao adeptai, kurie atkartojam tarp paprastų žmonių, nors dauguma jų nesupranta, ką tai reiškia iš tikrųjų“.
Ko Hung (283-343 m.), Pao Pu Tzu

Keistas tas aparatas su jaučio odomis pritvirtintais kardais (ar plokštėmis) arba ašmenimis besisukančiais aplink. Kaip tas aparatas buvo varomas nalabai aišku (iš šios ištraukos). Aišku tik, kad buvo kuriami aparatai, skirti skraidymui. Panašių liudijimų buvo ir Korėjoje.

„O čia dar viena istorija susijusi su tuo. Džung Pyung Džū sutvėrė orlaivį Čosone (Korėja). Im Džin karo metu [1592-1597-ais tarp Korėjos ir Japonijos], kai pavojus grėsė Džin Džū tvirtovei, jis orlaiviu išgelbėjo draugą nuskriejęs 30 mylių ir tada nusileidęs. Besisukantis viršus - kaip vaikiškame Ping Džū (arba vilkelis) žaidime įsisukdavo prietaisui esant ant žemės - ir po to pasikeldavo į orą“.
Kvon Tokyu, 1923-ių korėjiečių tekstas

Bet kur buvo gaminamos tokios mašinos? Skaitykime:

„Tūkstančiai li nuo Kinijos, - ten, kur šiandien Rusija… meistrai mokėjo gaminti „ratus“ skraidantiems vežimams. Kiekvienam jų reikėjo 4-ių ratų. Legendose tvirtinama, kad jie gebėjo nuskrieti iki 1000 li per parą. Xi Vū (?) meistrai irgi pastatė skraidantį aparatą ir naudodami dumples (dažniausiai naudojamas metalų lydymui), skritulinį įtaisą ir kitus būdus priversdavo jį skrieti. Mašina galėjo pakilti į orą ir skrieti virš upių ir žemės. Karo ir neramumų metu šis vežimas galėjo būti naudojimams pranešimams apie priešo antpuolius“.
Yi Kyu Džyong. Paneigiantis požiūris į skraidančių mašinų galimybę (Rinkinyje "Anksčiau nesurinktų tekstų iš viso pasaulio kompiliacija")

Pastabos

1) Čeng Tangas (Tobulasis Tangas, apie 1675–1646 m. pr.m.e.), ant būrimo kaulų užrašytas kaip Da Yi - pirmasis Šangų dinastijos (17-11 a. pr.m.e.) karalius. Pradžioje, jis 8 k. keitė gyvenamąją vietą, kol apsistojo Bo. Tuo metu galingiausia karalyste buvo Xia, kurios valdovas Džie buvo žiaurus žmogus. Patarėjai patarė Tangui nuversti Xiz dinastiją. Jis surinko galingą armiją ir nugalėjo Xia kariuomenę. Jo valdymo metai laikomi naudingais Kinijai, jsi sumažino mokesčius, per sausras padėjo vargšams. Taip pat išliko jo garsiosios kalbos, nukreipos prieš Xia tironą (kaip Tangši, Konfucijaus klasikinėje „Dokumentų knygoje“)

2) Yu-čou rajonas yra dabartinėje Sičuano provincijoje, esančioje pietvakarių Kinijoje. Jos centru buvo Či miestas.

3) Li arba kinų mylia, kurios įvedimas priskiriamas Huang-Di. Jos reikšmė kito metams bėgant, tačiau buvo apie trečdalis anglų mylios. Iki Činų dinastijos (221-206 m. pr.m.e.) laikoma ją buvus apie 405 m.

4) Nefrito vartai arba Jumeno perėja yra į vakarus nuo Dunhuango dabartinėje Gansu provincijoje (šiaurės vakarų Kinijoje). Senaisiais laikas tai buvo perėją „Šilko kelyje“, jungiančiame Kiniją su Centrine Azija. Ji buvo gana svarbi, ir Hanų dinastijos laikais nuo Vyno šaltinių (Džiukuan) iki Nefrito perėjos vakarinės dalies. Ji vadinta Nefrito perėja, nes per ją gabenta daug nefrito. Pirmuosius Nefrito vartus įrengė imperatorius Vudi (Hanų Vu imperatorius) netrukus po 121 m. pr.m.e. ir jų likučiai vis ar matomi į šiaurės vakarus nuo Dunhuango.

5) Čang Hua (232-300) iš vakarų Čin, rašęs apie magiją, atset, iš įvairių šaltinių sukaupė didelį kiekį įvairių pranešimų, iš kurių 10-ies skyrių „Daiktų tyrimų užrašai“ (Po-wu čih) tebuvo sutrumpinta versija. Joje aptariami kalnai ir upės, istoriniai asmenys, reti tvariniai, magai, nemirtingieji ir kitos mitinės temos.

6) Tai – šventasis kalnas šiauriau Taijano miesto Šandongo provincijos, esančios Geltonosios jūros pakrantėje, vakaruose. Aukščiausia viršukalnė yra Nefritinio imperatoriaus viršūnė (1545 m). Kalnas siejamas su saulės patekėjimu, gimimu ir atsinaujinimu. Bent 3000 m. (nuo Šangų dinastijos laikų) jis buvo vienu apeigų centrų Kinijoje.
Xia dinastijos laikais (2070-1600 m. pr.m.e.) vadintas Dai kalnu. Džou dinastijos laikais (apie 1046-256 m. pr.m.e.) aukos čia tapo labai ceremonizuotos, feodalai vykdavo į čia, kad aukotų maistą ir nefritą. Konfucijus kritikavo Džou nuostatą, kad aukas kalno dvasios galėjo priimti tik iš feudalo rankų, kaip valdžios uzurpavimą. Hanų dinastijos laikais (206 m. pr.m.e. – 220 m.) imtos laikyti feng ir šan aukos. Nuo 1987 m. kalnas yra UNESCO paveldo objektų sąraše.
Tikėtina, kad šis ir buvo minimas kalnas, nes 110 m. pr.m.e. imperatorius Vu čia atliko feng ir šan aukojimus, supylė čia feng aukurą, po kuriuo pakasė nefrito plokštę su slaptu pranešimu dievams. Pasakojama, kad šang apeigų metu naktį danguje pasirodė keista šviesa, o dieną iš aukojimo kalvų kilo balti debesys.

Paruošė Cpt.Astera's advisor

Papildomai skaitykite:
Senosios Indijos mašinos
Senosios Pietų Azijos technologijos
Kinų filosofijos priešistorė
Senovės Indijos oreivystės priešaušris
Nežemiški senosios Indijos personažai
Baltieji vandenys: legendos ištakos
Tektitai – branduolinių karų palikimas?
Vimanų vibruojantieji degalai
Ankstyvieji pranešimai apie NSO
Keista Vaimanika šastra istorija
M. Agrestas. Senovės kosmonautai
Paslaptingos Naska linijos
Kinų asmeninė poezija
Stebėtojai: Dievo sūnūs
Oreivystės istorija
Mohendžo-daro

Atsiliepimus ir pastabas galite palikti pagrindinio san-taka station puslapio gale.

NSO apsireiškimai ir neįprasti fenomenai Lietuvos danguje ir po juo

Maloniai pasitiksime žinias apie bet kokius Jūsų pastebėtus sunkiai paaiškinamus reiškinius. Juos prašome siųsti el.paštu: san-taka@lithuanian.net arba pateikti šiame puslapyje.

san-taka station

UFO sightings and other phenomenas in/under Lithuanian sky. Please inform us about everything you noticed and find unexplainable in the night sky or even during your night dreams, or in the other fields of life.

Review of our site in English

NSO skiltis
Vartiklis