Global Lithuanian Net: san-taka station: |
Vatikano požiūris
Aukštas Vatikano pareigūnas monsinjoras Corrado Balducci (be daugelio titulų esantis ir Demonologijos ekspertu bei Romos archikurijos vyriausiuoju ekzorcistu ir kelių knygų autoriumi) susitiko su žydų mokslininku Zachariju Sitčinu*), senųjų civilizacijų tyrėju, bibliniu archeologu, Abraomo palikuonimi, 8-ių knygų autoriumi. Jie priėjo kai kurių bendrų išvadų: Z. Sitčinas aptarimui pristatė savo poziciją:
Monsinjoro Balduči pozicija: Kažkas tame yra (taip pat žr. ir kitą jo pasisakymą). Apie gyvybę kitose planetose: Yra tikėtina, kad kitose planetose gali būti gyvybė.... To neneigia Biblija ir tokią prielaidą palaiko visur esančio Dievo koncepcija ir beribė jo Išmintis.... Kardinolas Nikolajus Kuzietis (1401-1464) rašė, kad danguje yra ne viena žvaigždė šalia kurios gali būti gyvybė - ir net besiskirianti nuo mūsiškės. Apie išsivystymą: Dėl žmogaus sutvėrimo: Prieštaravimas: Bet štai Rusų stačiatikių bažnyčios patriarchas Kirilas skeptiškas tuo klausimu ir samprotauja: Patriarchas žmonių logiką perša ateiviams. Ir jis atviru kontaktu laiko oficialiai pripažintą kontaktą. Tačiau ateivių mentalitete gali nebūti sampratos oficialus ir ar ateiviai susiskirstę į valdžią ir ir paprastus ateivius? Žmogaus patobulinimas Taip pat skaitykite:
Žmogaus sutvėrimas" Pradžioje pateiksiu Biblijos Pradžios knygos ištraukas, į kurias yra teksto nuorodos.
Pr 1,26 Dievas tarė: "Padarykime žmogų pagal mūsų atvaizdą ir panašumą. Jie tevaldo
jūros žuvis, padangių paukščius, gyvulius ir visą žemę bei visus roplius, kurie gyvena ant žemės!" Pr 2,5 ... Viešpats Dievas nesiuntė į žemę lietaus ir nebuvo žmogaus žemei įdirbti. Pr 2,10 Upė tekėjo iš Edeno sodui drėkinti; nuo ten ji šakojosi į keturias upes. Pr 2,21 Tada Viešpats Dievas giliai užmigdė Adomą, išėmė vieną jo šonkaulių ir tą vietą užpildė kūnu. Padarykime žmogų pagal mūsų atvaizdą ir panašumą ar tai reiškia, kad kuriant žmogų dalyvavo
ir kiti dievai? Jei taip tai kas per dievai?
Žydai (ir Biblija) daug perėmė iš Mesopotamijos. Nemažai Biblijos epizodų turi atitikmenį šumerų tekstuose. Neabejotinai žydai žinojo apie Babilono epą
"Enum Eliš"
(kaip ir Gilgamešo epą).
Tad pabandysime sugretinti ir daugiau teiginių.
Viename Mesopotamijos tekste randame nuorodas į Dievo kuriant žmogų: Kas tas "molis"? Manoma, kad Pradžios knygoje naudojamas senosios hebrajų kalbos žodis "tit"
yra kilęs iš šumerų kalbos, kurioje "ti.it" reiškia "tai, kas gyva". Tad gal ir Adomas buvo sutvertas
iš kitos gyvos materijos? O Abzu reiškia vietoves Afrikoje.
Abzu šalyje Kas vyko toliau? Dievas atlieka "operaciją", kurios metu iš šonkaulio buvo sukurta moteris. Kas
tas šonkaulis? Šumerų kalboje "ti" gali reikšti tiek šonkaulį, tiek "gyvybę". Tad galima teigti, kad
iš Adomo buvo paimta jo "gyvybės esmė" ir perkelta į moterį. Kas yra gyvos ląstelės esmė? Tai DNR!
Viename sename šumerų rašte, "Atrachasis", žmogaus kūrimas aprašomas dar detaliau. Veikia
net keli dievai, iš kurių Enki duoda įsakymus, o jam padeda deivė Ninti (šumerų kalba reiškianti
"šonkaulio [gyvybės] savininkė") arba kitaip jo sesuo Ninharsag (Kalno valdovė): Ninti atgnybo 14 molio gabalėlių: Enki Tik III tūkstantmečio prieigose patyrėme klonavimo galimybę. Naujai sukurtosios būtybės buvo
vadinamos šumerų kalba "lu.lu", t.y. pažodžiui verčiant "mišrūs". Molis, kurį pateikia jauni
dievai, gali reikšti, kad žmogus sukurtas genetiškai "sukryžminus" dievą ir pirmykštį humanoidą.
Tačiau kodėl buvo sukurtas žmogus? Biblija sako, kad todėl, kad nebuvo kas apdirba žemę.
Tačiau " Atrachasis" paaiškina tiksliau:
"Kai dievai kaip žmonės sunkiai triūsė ir jų darbas buvo labai varginantis, darbas sunkus ir jie netekdavo jėgų".
Tada dievai sukilo prieš savo vada Enlilį, iš dangaus pakvietė dievų tėvą Anu, kad jis
priimtų sprendimą Dievų taryboje. Ir tada Enki (dar vadinamas Ea) pasiūlė:
Enki atliko keletą bandymų. Šumerų mituose minima, kad Ninharsag kartą sukūrė žmogų, kuris
nenulaikė šlapimo, moterį, kuri negalėjo gimdyti ir būtybę be vidaus organų. Enki irgi nesisekė -
pvz., jis sukūrė aklą žmogų su drebančiomis rankomis, nesveikais kepenimis ir širdimi. Tad
suprantamas Ninharsag džiaugsmas, kai jai pasisekė: Ir ji sušunka: "Man pavyko! Aš jį sukūriau savo rankomis!" Kitame tekste paminima, kad
Ninharsag naujai būtybei davė "odą kaip dievų". Tada sukūrus būtybę su didesne smegenų talpa,
lygia oda ir sugebėjimu atlikti daugiau veiksmų ranka buvo galima pereiti prie jos klonavimo, kad
turėtų juodadarbių būrį. Tą neįtikėtiną įvykį amžiams išsaugojo Ninharsag ženklas - pasagos
formos peilis bambagyslei nupjauti. Ji vadinta Motina-deive (visame pasaulyje su jos vardu siejama nėščios moters įvaizdis).
Biblijos dievas pirmuosius žmones įkurdina Edeno soduose. Kur jis yra? Jį plauna 4-ios upės.
Dvi jų, Eufratas ir Tigras, leidžia spėti Edeną buvus Mesopotamijoje. Kitos dvi, Pisonas ir Gikonas,
pagal vardus lyg ir afrikietiškos kilmės. Tad gal buvo du Edenai?
Šumerai savo dievus vadino Din.gir (pažodžiui, pranašai iš skraidančių įtaisų. O E.din
reiškia Pranašų namai". Tad Edenas buvo dievų buveinė. Tokių buveinių galėjo būti kelios.
Žinoma, kad Enlilio
valdos buvo rytuose (Mesopotamijoje), o jo brolio Enki - pietvakarių Afrikoje.
Tai paaiškintų kai kuriuos Pradžios knygos prieštaravimus, pvz., kad Dievas ir vyrą, ir moterį
sutvėrė tą pačią, šeštą, dieną (Pr 1:26 bei Pr 5:2). Tačiau 2 skyriuje pirma buvo sutvertas vyras, o
tik vėliau iš jo šonkaulio (arba gyvybės esmės) sukurta moteris.
Vyras buvo sukurtas anksčiau ir tik vėliau perkeltas į rytuose esantį Edeną, kuriame ir
buvo sukurta Ieva. Tad gali būti, kad Adomas buvo sukurtas į vakarus esančiose vietovėje. O gal
čia klaida? Gal Adomas ir Ieva abu buvo sukurti kitur ir tik vėliau perkelti į Edeną?
Prisiminkime, kad Atrachasio epas pateikė 7-ių žmonių porų gimdymą, kuris atliktas įsakius
vakarinių žemių valdovui Enki. Papildomų minčių duoda Mitas apie kauptuką (taip jį pavadino Samuelis Krameris),
kuriame veikia Enlilis:
Tad Enlilis jėga paėmė Adomą ir perkėlė į Mesopotamiją. Kitur Ten-Kur-Auga-Mėsa vadinama Bit Šimti, t.y. Šimti namas. Ši.Im.Ti pažodžiui verčiama
kaip Gyvybės vėjo dvelksmas. Ir Biblijos Kūrėjas Adomui įpūtė gyvybės kvapą.
*) Zacharija Sitčinas (Zecharia Sitchin, 1920-2010) - žydų kilmės amerikiečių rašytojas, populiarinantis paleokontaktų su ateiviais bei nežemiškos žmogaus kilmės hipotezes. Gimė Baku, tačiau užaugo Palestinoje, kur išmoko ivrito ir kitas semitų kalbas. Baigė ekonoiją Londono un-te, o vėliau daug metų dirbo redaktoriumi ir žurnalistu Izraelyje, kol 1952 m. persikėlė į Niujorką. Dirbo laivybos kompanijoje, o svarankiškai išstudijavo šumerų dantiraštį ir aplankė kelis archeologijos paminklus. Jis šumerų kultūros atsiradimą priskiria nefilimams, atvykusiems iš Nibiru planetos. Anot jo, asteroidų žiedas susidarė iš Tiamatės planetos. Jis tvirtina, kad jo tyrimus patvirtina daugybė Biblijos pasažų, kurie yra šumerų istorijos perpasakojimas. Jo pasisakymai mokslo sluoksniuose priimami kritiškai. Parengė Cpt.Astera's Advisor
Milžinai Žemėje
|